Dag 3 en ochtend 4 - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu Dag 3 en ochtend 4 - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu

Dag 3 en ochtend 4

Door: gerdahans

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Hans

17 April 2014 | Nederland, Warnsveld

Het is hier donderdag 7 uur in de ochtend bij jullie 2 uur in de middag.
Gisteravond is mijn verslag niet aangekomen werd op het moment van verzenden eruit gewipt.(grrrr)
Hoop dat het nu goed gaat.
Dinsdag ochtend is het met onze dubbele betaling voor het Hotel allemaal weer goed gekomen het lag aan de (dikke) receptionist nam niet de moeite om goed te kijken.
Deze ochtend vriendelijke (dikke )receptioniste die ons wel goed hielp.
Al vroeg Cruise America gebeld voor een tijdsafspraak hoe laat de camper op te halen.
Liever niet voor 16.00 uur ze hadden het erg druk moesten 50 !!campers op weg helpen deze dag.
Gerda kwam met een folder van een rondvaart over de Chicago river leek ons leuk maar hoe aan te pakken zaten niet echt in de buurt van down town Chicago.
Regel ik zei Gerda, hup naar onze dikke vriendin bij de receptie en bellen maar.
Geweldige trip met gids gehad over de chigaco river.
Werden op de terug weg door een luide sirene midden in Chicago aan de kant gecommandeerd door een (hele ! dikke) agent je zult het niet geloven omdat hij de gordel niet vast had toen de agent bij de auto kwam kreeg hij een bon.
Hij had toen hij reed echt de gordel om en deed hem los toen de agent naast hem stond, niets zeggen en accepteren!! belachelijk.
De agent nam zijn papieren mee naar de politieauto voor controle en als hij de sirene liet gaan mocht de taxi chauffeur de papieren weer ophalen , gek he dat die agent zo dik was te lui om te waggelen.
Uiteindelijk waren we tegen 15.30 uur bij Cruise America waar nog volop stress was.
Een fam. uit Raalte zat al meer dan 2 uur te wachten dus dat beloofde wat.
Uiteindelijk waren wij tegen 17.30 uur helemaal geinstrueerd , contracten getekend visa gegevens achtergelaten en daar gaan we dan.
Gerda was even bang dat er geen douche aan boord was kon ze echt! niet vinden. ha ha.
Zijn naar de supermarkt gereden om de koeling en vriezer op orde te brengen deze was gelukkig aan de overkant van de weg en wij waren niet de enige camper reizigers die daar waren.
Rond 18.00 uur gas erop en gaan.
Tot 20.00uur doorgereden en een H_kamp gevonden.
Ze kennen hier H-Kamp , RV camps , campground en campings wat het verschil allemaal is ???
Zijn gisteren midden in St Louis uitgekomen de navigatie deed niet wat ik wilde of zou het omgekeerd zijn?
Gaan nu richting Memphis willen daar ook het een en ander gaan bekijken.
Hoop dat ik dit nu wel over krijg als het lukt sturen we nog wat foto's over.
Tot de volgende keer.
p.s Gerda vindt de mussen ook al dik.

• 17 April 2014 - 18:29

Siny Hagedoorn:

Hahaha. Wat vertel je komisch Hans.! Ik zie alles voor me zoals jullie het beschrijven en wat zullen jullie je slank voelen! Ga zo door met jullie verhalen. Ik smul 'r van.Doeiii

• 19 April 2014 - 09:28

Ben:

Hallo Hans je moet de navigatie Truus wel goed instellen voordat je het weet ben je Berlijn voorbij!!!