Dag 20/21 en 22 - Reisverslag uit Dillon, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu Dag 20/21 en 22 - Reisverslag uit Dillon, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu

Dag 20/21 en 22

Door: gerdahans

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Hans

06 Mei 2014 | Verenigde Staten, Dillon

Zijn we weer, wel inmiddels 3 dagen verder maar het was moeilijk om op het net te komen maar vanavond maandag lukt het weer.
Hebben even een Motelletje gepakt ook zonder wifi maar hebben de kamer gekregen die het dichts bij de Ketucky Frite Chicken ligt.
De goede man van het Hotel heeft ons beloofd dat de ontvangst goed zou zijn.
Had hem ook gezegd dat ik een verslaggever was en mijn verslag vanavond moest inleveren zo niet was dit een groot probleem, hoefde niet bang te zijn , iedereen zit buiten op de wifi van KFC.
Na het bezoek aan de Universal Studio's zijn we naar St.Augustine gereden dit ligt aan de oost-kust vlak onder Daytona Beach, waaraan we ook nog even een bezoekje hebben gebracht.
St. Augustine een "Historic place" zoals de Amerikanen bijna alles noemen was in dit geval ook inderdaad een gezellig oud Historisch stadje met overal live music .
Ook hier hadden we weer fietsen gehuurd waarvan die van mij alleen maar in de 1e versnelling reed dacht ik , toen we weer terug op de camping waren en ik per ongeluk een keer kort op de terugtrap rem zat ging hij in een hogere versnelling.
Ik het snot voor de ogen gefietst en Gerda in de broek gedaan van het lachen het zag er niet uit dat razende getrap van mij.
Zoals al gezegd heeft Ponce de Leon hier als eerste voet aan land gezet.
Hebben nog wat filmpjes gemaakt maar kunnen deze helaas niet op het blog plaatsen, wel een aantal foto's.
Gerda aan het onbeperkte popcorn buffet!! met live music van Mark Hart.
Who de Fu..... is Mark Hart?
Hij speelde wel leuke music zelfs music van Gerard Cox , ga toch nog even uitvogelen of het kan om een video te plaatsen was erg grappig.
Gisteren wilden we een kort dagje doen dus op tijd een camping zoeken.
Hadden al snel een bord aan de weg gezien Lions RV camp for the blinds, nou daar zullen wij toch ook wel op mogen, dus grote weg af gps volgen en wat gebeurt er het camp voor the blinds was nergens te "zien"
Dus maar weer de weg vervolgen maar in het gebied waar we nu rijden zijn er niet zoveel RV camps en als ze er zijn is het meer een woonwagen kamp (zoals vroeger)
Zijn nog best lang doorgereden en kwamen uiteindelijk op een prachtig aangelegde campground midden in de bossen maar er was alleen geen kip te zien.
Hebben nog zo'n 5 seconden gekeken of we ergens konden betalen, nee dus wie zijn wij dan om daar een probleem van te maken.
Het was een campground genaamd Rolling Rock RV park, waar een geasfalteerd laantje door het bos slingerde en om de 20/30 meter een geasfalteerd zijpad met water , elektra en riool aansluiting zoals dat eigenlijk op alle campgrounds perfekt geregeld is.
Hout sprokkelen, BBQ's stonden ook standaard op elke plek, vlees uit de vriezer en grillen maar super knus.
Is wel spannend met Gerda ze maakte me vannacht wakker en zei moet je eens luisteren? ja zei ik , ik hoor niets hoor, nee he zei ze ik ook niet!
Ja ja dat is humor.
Zit nu voor onze kamer met de camper voor de deur dit verslagje te schrijven konden echt geen geschikte campground vinden en hadden al heel wat uurtjes gereden en zo'n motel is ook wel eens leuk.
Morgen gaan we richting Richmond en woensdag gaan we even bij de Obama'atje op de koffie, wippen even langs het witte huis en Pentagon.
Zullen ze de groeten doen.
Gr. wij 2.

• 06 Mei 2014 - 09:30

Betty:

Bedankt voor alle info ik heb er weer van genoten super leuk ,wat is dat toch dat vrouwen altijd in de broek plassen van het lachen de constructie van ons klopt toch niet helemaal hihi.
    Nou mensen nog veel plezier en tot wieder horen groetjes ook van Pietje....