dag 23 en 24 - Reisverslag uit Gettysburg, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu dag 23 en 24 - Reisverslag uit Gettysburg, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu

dag 23 en 24

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Hans

08 Mei 2014 | Verenigde Staten, Gettysburg

Hier zijn we weer!
Gisteren zijn we uiteindelijk in Williamsburg uitgekomen en ook daar een KOA camping gevonden.
Moet zeggen dat dit niet de goedkoopste campings zijn maar wel erg mooie met goed uitgeruste plaatsen.
De mensen zijn er altijd erg behulpzaam en bijzonder vriendelijk.
Ook deze stad was zoals alles in Amerika "HISTORIC" de ene battlefield na de ander kom je tegen met in memorial , Veteranes etc.
Zijn vandaag door Washington gereden wilden zoals gezegd even bij Barack en Michelle op de koffie maar er was nogal paniek in en rondom het witte huus (niet in ellecome)
De dochters van Barack en Michelle (ja ik mag ze tutoyeren) waren door iemand gevolg met als resultaat alles afgezet! rondom het witte huis.
Zijn toen maar doorgereden maar dat was wel een klus, dwars door Washington 13 , echt 13 baan's weg er dwars doorheen niet dat ik bang was maar het is niet de weg naar vierakker!
Kwamen ook weer een leuke combinatie tegen Touringcar camper met erachter een Ford pick-up en daarachter een aanhanger met golfkarretje!
Had het al over te dikke Amerikanen maar het is ook niet verwonderlijk ze gaan op de campings met golfkarretjes naar het toilet of te wel naar de comfort station.
Zijn vandaag in Gettysburg (Pennsylvania) aangekomen ook op een Koa camping, rijden nu direct op de Koa campings want je zult het geloven of niet tot 2 uur in de middag zien we bij elke afrit camping en na 2 uur vergeet het maar!
Weer erg mooie camping in een wederom" HISTORIC" stadje met weer veel battlefields, statues en in memorials over de burger oorlog.
Hebben hier op de camping lekkere worstjes gegrilled boven, naast en soms in het vuur bekijk de foto's zou ik zeggen..
Gaan morgen op weg naar Sturbridge in Massaschussettes ben daar in 1992 geweest met een jeugd uitwisseling van Operation Friendship ga kijken of ik er nog wat bekenden kan vinden.
Zullen daar vrijdag aankomen en gaan daar in de buurt (het bekende woodstock) naar een nudisten camping.( als alles goed gaat?!)
Laat tegen die tijd weer wat van ons horen.
Groetje wij 2.

• 08 Mei 2014 - 08:19

Kim:

Ziet er weer gezellig uit! Leuke stola Gerda ;)

• 08 Mei 2014 - 17:48

Siny:

Weer genoten van jullie reisverslagen. Hans, jij had echt journalist moeten worden. Leuk ,humoristisch en zo geschreven dat je er bijna zelf bent. Hartstikke goed.Nog heel veel plezier en goede vervolgreis.

xxSiny

• 14 Mei 2014 - 13:44

Harry:

Nudisten camping? WTF? Foto's niet nodig hoor!