dag 25 en 26 - Reisverslag uit Saugerties, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu dag 25 en 26 - Reisverslag uit Saugerties, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu

dag 25 en 26

Door: gerdahans

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Hans

09 Mei 2014 | Verenigde Staten, Saugerties

Na Gettysburg hebben we donderdag een rustig dagje gedaan met maar 130 mijl op de teller.
Weet niet meer of ik al wat over de "rest area's " heb geschreven maar dat zijn parkeer c q rustplaatsen wel zo fraai !! er zijn gebouwen bij die lijken op 5 sterren Hotels zo luxe en schoon.
Picknick plekken met vaste BBQ, veldjes om de hondjes uit te laten echt waar te gek!
Stoppen eigenlijk altijd op deze plekken voor een middag stop maken ons dan een luxe broodje, moet ook wel op deze plaatsen, bakkie koffie zetten en dan goat wie weer.
Gisteren weer een Koa camping aangedaan in New Columbia, hebben ons weer wat hout aangeschaft en 's avond rond het vuur weer wat worstjes en Marshmallows gegrilled.
Er was op deze camping behoorlijk wat bezigheid dit weekend i.v.m. Mom's-day wijn en kaas avond, Mom's free, chinees all you can eat, Mom's free, Bbq, Mom's free.
Scheen dat op alle Koa campings aktiviteiten waren en alles goed bezet zou zijn, dus al enigszins met wat vraagtekens naar de volgende Koa gereden in "Saugerties" in de staat New York.
Toen we ons meldde bij de office voor een plekje was het gelijk, you have a reservation ? no, zei ik ,ja mijn Engels is perfect, ooooo, was het antwoord moeten we even kijken of het kan, oeps dat gaat fout dacht ik.
Gelukkig was de baas aanwezig die wist te melden dat er een annulering was en er nog een plekkie vrij was dus hebben we weer een leuk plekje 140 mijl voor Sturbridge waar ik morgen wat oude bekenden hoop te traceren.
Was zoals gezegd daar al in 1992 met een jeugd uitwisseling van Operation Friendship afdeling Zutphen.
Zijn nu in de staat New york al redelijk dicht bij New York ons eindpunt.
Vandaag de lange broeken weer aangedaan de temperaturen dalen de bomen hier zijn nog steeds zonder blad en vanavond regent het hier ligt.
Kijken of er hier op de camping ook nog wat activiteiten plaatsvinden , misschien "hoefijzer gooien en een line-dance doen met Gerda.
We zullen jullie snel informeren hoe het afgelopen is.
Groetjes wij 2.

• 10 Mei 2014 - 01:19

Kim:

Groetjes aan Chris Wszolek ;)