Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Clearwater Beach Island, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu Dag 11 en 12 - Reisverslag uit Clearwater Beach Island, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu

Dag 11 en 12

Door: gerdahans

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Hans

26 April 2014 | Verenigde Staten, Clearwater Beach Island

Zijn we weer.

Zijn vandaag vrijdag in Clearwater in de buurt van Tampa aangekomen.
Gisteren rustige dag gehad zijn van Panama City naar Cross City gereden.
Hebben (Gerda) 's avonds in Panama City nog effe wasje gedraaid zelfs de wastrommels en drogers zijn hier hugh!
Gezien de maat kleding van heel veel Amerikanen is dit ook wel nodig.
Er wordt veel over obesitas gesproken maar echt heel veel mensen zijn niet alleen dik maar echt buiten proporties.
Voel me hier heel gelukkig HA HA.
Heb tot nu toe slecht 1 auto geraakt met achteruit rijden dacht dat ik het wel kon? dus niet.
Deze goede man deed niet zo moeilijk zaten al wat deuken in zijn auto een deukje meer of minder was niet zo'n probleem vond hij , gelukkig maar.
Rijden hier wel in een chick gedeelte van Florida waar de prijzen van de RV camps ook erg verschillen.
Gisteren stonden we geloof ik op een speciaal heren camp?! waren geen dames te vinden alleen grote mannen met kleine hondjes maar wel super vriendelijk, alleen mij gaven ze een hand!
Zijn behoorlijk op schema en tuffen dus ook heel rustig langs 's Herens wegen.
Vanmiddag lekker lunch-je gemaakt, Gerda is sitting on the dock off the bay" (zie foto)aan het pelikaantjes voeren.
Morgen gaat het naar Naples, dit is begin van de Everglades waar we met de airboot krokodillen hopen te gaan spotten. on
Daarna wordt het een gator burgertje eten, alleen niet voor Gerda die eet geen handtasjes zegt ze.
Wilde nog een filmpje plaatsen van onze vriend Ben Caugly in aktie gaat hem helaas niet worden (bestand te groot)
Allemaal fijne Koningsdag en wij laten gauw weer wat horen.

• 26 April 2014 - 07:32

Kim:

Leuk! :)
    xxx

• 26 April 2014 - 08:30

Betty:

Leuk verslag Hans je kunt wel bij de krant gaan werken wij lezen het steeds met plezier,nou veel plezier nog saampjes en kijk goed uit met achter uit rijden kan soms moeilijk zijn.Fijn weekend groeten aan Gerda...........

• 27 April 2014 - 13:32

Siny Hagedoorn:

Hallo Graadje en Hans.
    Wat zien jullie ontzettend veel zeg! Geweldig omde foto's te zien en om jullie reisverslagen te lezen!Volgens mij verloopt de reis prima volgens schema en hebben jullie geen narigheid meegemaakt. Ik wens jullie nog heel veel plezier en 'n goede vervolgreis met jullie mooie camper.

Dikke knuffel van Siny

• 27 April 2014 - 21:08

Frans Silvold:

Het ziet er allemaal prachtig uit,lijkt ons ook een prachtige tocht,nu luitjes geniet er nog van,
    Fijne tijd ,groetjes frans en reny.