Dag 18 en 19 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu Dag 18 en 19 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu

Dag 18 en 19

Door: gerdahans

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Hans

03 Mei 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Gisteren dag 18 ( donderdag) hele dag op Cape Canaveral rondgehangen.
Wel indrukwekkend als je ziet hoeveel tig- duizenden mensen betrokken zijn bij Kennedy Space Center en dan heb ik het niet over de mensen die de toeristen bezig houden.
Ik kan er natuurlijk veel over vertellen, met mijn achtergrond, maar wil je echt meer weten over deze projecten zou ik zeggen Google Kennedy Space Center.
Wat me wel opviel is dat deze projecten door Japanners , Canadesen , Europa , Russen etc. wordt ondersteund en ook samengewerkt!
Van Kennedy Space Center zijn we direct doorgereden naar Orlando waar we weer op een Koa camping staan, hier zijn er veel van in Amerika.
Vandaag vrijdag hebben we een bezoek aan de Universal Studio's gebracht .
Vanochtend voor de eerste keer de weg niet direct gevonden via de gps was ook wel mijn fout, had Evie de Belgische spraak begeleidster erop gezet niet goed dus maar uiteindelijk de RV parkeerplaats gevonden.
Jawel hoor het moest een keer gebeuren, we hadden de camper net geparkeerd of het begon te regenen en hield niet meer op.
Het is hier nu 20.30 uur (bij jullie ) 02.30 uur en het is nog steeds aan het regenen.
Toch nog redelijk wat kunnen doen en zien, had ook regelmatig een enorm gillend ding naast me zitten. (bleek Gerda te zijn)
Toch wel een beetje triest zo allemaal in de regen maar na 17 dagen zon en heerlijke temperaturen moeten we toch niet mekkeren.
Morgen gaan we een stop maken in Daytona Beach even kijken of er nog nedcar trainingen op het auto circuit zijn om tenslotte in St.Augustin een camping te zoeken.
Volgens geschiedschrijvers heeft Ponce de Leon hier als eerste voet aan land gezet.
Dit historische stadje gaan we ook even bezoeken, ja ja cultuur barbaren die we zijn.
Hebben inmiddels de reis terug naar New York ingezet.

O, ja heb ik al eerder genoemd we kunnen jullie berichtje niet beantwoorden , maar wel leuk om de berichtjes van jullie te lezen.

Ga nog wat foto's opzoeken stuur ik deze nog even mee.

Gr. wij 2.

  • 03 Mei 2014 - 08:08

    Kim:

    Haai hooow you doin? Where you from? Hahahaha
    NICE HAVE FUN!

  • 03 Mei 2014 - 17:09

    Udo:

    Cultuur barbaren, wereld reizigers, ruimteverkenners , race monsters..........zo te lezen is het een geweldige reis. Een beetje regen maakt toch niks uit. Veel plezier verder. Groetjes uit Zutphen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Campertoer Amerika

Met de camper rondje Amerika.

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2014

dag 26,27 en 28 (geloof ik)

09 Mei 2014

dag 25 en 26

08 Mei 2014

dag 23 en 24

06 Mei 2014

Dag 20/21 en 22

03 Mei 2014

Dag 18 en
Gerda en Hans

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 38064

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 15 Mei 2014

Campertoer Amerika

17 Mei 2012 - 23 Mei 2012

Motor safari

11 Maart 2012 - 18 Maart 2012

husky safari

Landen bezocht: