dag 15 en 16 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu dag 15 en 16 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu

dag 15 en 16

Door: gerdahans

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Hans

29 April 2014 | Verenigde Staten, Key West

Hallo zijn we weer.

Vandaag kort ritje gehad van Key West naar Miami waar we op een prima RV park staan.
Dit adres hebben we in Memphis van een buurman op de camping gekregen.
Was gisteren erg leuk in Down Town Key West was een knusse fietstocht erheen alleen Gerda!? niet vooruut te branden alleen met de wind mee zat er een beetje vaart in.
De terug tocht ging zo snel dat ik bijna niet op de fiets kon blijven zitten, zooo langzaam en het kwam niet van de bokitos , mollitos.en de biertjes.
Was niet echt druk in het dorp en doordat we op de fiets waren (en zo langzaam reden) zagen we toch wel veel.
Een rood licht waar we niet door mochten zagen we (sorry ikniet) het huis van Hemmingway oudste kroeg van Key west en de eerste kroeg van Sloppy (zie de foto's)zagen we allemaal wel.
Ja, ja cultureel toertje gedaan.
Zijn vanochtend tegen 10 vertrokken en zitten nu bij Lenny en Penny's campground moeten nu de mails checken en het verslagje maken want als de office sluit is er ook geen internet meer.
Gerda is, als ik dit schrijf, met haar hobby??? bezig wasjes draaien maar zoals al vermeldt gaat dit snel met die grote was/droog machines.
Moest ook van Gerda even zeggen dat hier alles zo schoon en mooi is.
Moet ik beamen langs de wegen in de steden en op de comfort station's het is er altijd schoon!!
Morgen gaan we via Collins Av. langs Miami Beach naar Kennedy Space Center weer een stukje cultuur willen snuiven en vandaar naar Orlando de Universal studio's bezoeken , blijven daar 2 dagen.
Laat dan weer van ons horen.
O, ja het is hier goed uit te houden soms te goed overdag 32 gr. 's nachts 27 gr.
Maar hoe meer we naar het noorden gaan rijden hoe frisser het weer wordt.

Gr. wij 2.

• 01 Mei 2014 - 09:09

Betty:

Pinda s........

• 01 Mei 2014 - 18:00

Betty:

Als we het goed hebben moeten we die grote prijs dan nu bij jullie op halen?