Dag 17 - Reisverslag uit Cape Canaveral, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Cape Canaveral, Verenigde Staten van Gerda en Hans - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: gerdahans

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Hans

01 Mei 2014 | Verenigde Staten, Cape Canaveral

Vandaag heel bijzonder rustige dag gehad.
Gerda heeft geen woord gezegd zat verstard en met een wild kloppend hart, witte knokkels en strak vooruit turend naast me.
Wilde via Miami Beach langs de kust naar het noorden rijden richting Kennedy Space center.
Geen succes dus was wat druk op de weg en met (voor ons doen grote camper ) was het wel allemaal strak langs elkaar heen op soms 6 baan's wegen.
Ze is inmiddels weer aanspreekbaar en hebben het weer reuze ! naar ons zin.
We zitten nu 20 mijl van Kennedy Space Center verwijder op een leuke camping met de toepasselijke naam Space Coast RV park.
Hebben wat Nederlanders gesproken die in een zelfde camper rijden als wij, maar dan met 6 man aan boord.
Deze C30 campers worden verkocht en verhuurd als 7 pers. camper ik denk dat deze fam. hem niet gaat kopen haha.
Morgen even een kijkje nemen bij Kennedy Space center waarna we richting Orlando Universal studio's rijden is ongeveer 65 mijl verwijdert van waar we nu zitten.
Lopen nu even naar het community center (alleen daar is wifi) waar we de telefoon van Gerda even on line moeten zetten voor de foto's, deze gaan via haar tel. naar Drop-box en via dit systeem kan ik ze op onze blog zetten.

O, ja voordat ik het vergeet zelfs de spaghetti slierten zijn hier dik.

Groetjes wij 2.

• 01 Mei 2014 - 07:43